Nyugodt nyaralás Horvátországban
2014. április 10. írta: joebalna

Üdülés Horvátországban
Nyugodt pihenésre vágyóknak ajánlom egy kedves horvát barátom kiadó apartmanjait Zadar-tól 30 km-re, a Pag szigeten egy kis faluban, Miskovici-ben. Megközelíthető autópályán + 20-30 km közúton, összesen kb. 700 km Budapesttől egy irányban – 6-9 óra utazás vérmérséklettől, forgalomtól függően. A ház a parttól kb. 20 méterre van, a közeli kis strandot 150-200 méter sétával lehet elérni. Parkolás a ház mellett.
Ezen a képen a jobb felső részen van a ház:

És egy közelebbi kép:

Az apartmanok a ház felső szintjén vannak, két hálóval és nappalival, rendelkeznek, 4+2 fő elhelyezésére alkalmasak, a konyha jól felszerelt, ágyneműt nem kell vinni.

Miskovici tényleg csendes és nyugodt – mi ezért is imádjuk -, bolt is csak a szomszéd faluban van, de a zöldséges kocsi házhoz jön. Baráti társaságoknak is ajánljuk, mert mindkét apartman kibérlésével akár 8-12-en is együtt pihenhettek!
Pag sziget „fővárosa”, Pag kb. 15 km-re van, Zadar 30-ra, mindkét helyen nyüzsgő esti éjszakai élettel, boltokkal, szupermarketekkel.

Kilátás a teraszról:
Az árak:
Mivel nem mindig elérhetőek telefonon, ezért a szállás foglalások egyeztetésére minket kért meg.
Foglaláskor 60 Euro/hét/apartman kaució szükséges, amit átutalunk a házigazdák számlájára, és előlegként beleszámít a szállás árába - a fennmaradó összeget a helyszínen kell kifizetni.

Az előlegekről kétnyelvű elismervényt adunk, melyen a horvát barátaink elérhetősége is szerepel.
Az odautazáshoz az útvonalról szintén részletesen tájékoztatunk mindenkit.
Érdeklődni nálam (Filipszki Ilona) lehet, ezen a számon: 06-70-7080-389

A korábbi bejegyzéseket is ajánlom mindenki figyelmébe, még akkor is, ha nem Miskovicibe utazik! :-)

Egy strandrészlet:

És egy másik, szintén a strandról:

Az apartmanok alaprajza:

A bejegyzés trackback címe:

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Nyaralás 2008.07.02. 23:50:50

NyaralásAz egyszeri ember nyaralni megy és a szállodában egy tükröt talál. Leveszi és postán hazaküldi egy levéllel egyetemben. Azt írja: "Nézzétek milyen kedvesek ezek, még a képemet is kiakasztották a falra!" Az apja megnézi magát a tükörben és megjegyz…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gejza 2008.06.30. 16:09:57

Kedves Mindenki!

Az oldal készítői kértek meg, hogy írjam le a véleményemet a helyről - szóval nem vagyok elfogulatlan... :-) Tavaly mi is voltunk ezen a szép helyen, nagyon jól éreztük magunkat. A kölkek is élvezték, ki sem akartak jönni a vízből. Búvárkodtunk is, de csak azt a fajtát, amikor az ember hátsója barnul csak le, mert a víz tetején lebeg, és észre sem veszi, hogy piros a popó... Nem mondom, hogy olyan élet van a víz alatt, mint a Vörös tengerben, de azért van ez-az. Kagylóval is megszedtük magunkat, és még büszkék is voltunk, hogy mi úsztunk le érte.
Idén is már foglaltunk, mert az is tetszik, hogy alig vannak a strandon rajtunk kívül... És tük jó sziklák és öblök vannak, ha van gumicsónak, érdemes vinni!